Pondělí: Procvič si prosím pádové otázky pomocí kartiček a odkazů z minulých hodin a také rod u podstatných jmen (mužský – ten, ženský – ta, střední – to).
Uč. str. 167/14 – přečti si,
do sešitu určuj tato podstatná jména: mámo – 5. pád, č. j., rod ženský, (na) šišky, (pro) maminku, (zrudla) líčka, kamarádům, lesem.
Dále z básně vypiš číslovky a z vyznačené sloky předložky.
Úterý: Uč. str. 169/1a, b ústně
uč. str. 170/2a, b, d do sešitu
Středa: Uč. str. 171/4 a – c ústně
uč. str. 172 – pokud máte možnost, tak si stranu okopírujte a vyplňte, nebo napiš odpovědi na papír – u 3. úkolu nemusíš tvořit věty se všemi slovy, vyber si 2 spojení a vytvoř 2 věty
Čtvrtek:
Rodičům do mailu pošlu společně s řešeními podobný testík jako ze str. 172, tak se snaž ho co nejlépe sám vyplnit. Pošlete mi ho prosím ke kontrole.
ČTENÍ
Písanka str. 21, 23
Nezapomeňte, že maminky a babičky budou mít svátek 10. května – bude 2. květnová neděle – Den matek. Hezky jim popřejte a můžete jim vyrobit nějaké přáníčko s básničkou nebo dáreček či natrhat kytičku.
Čítanka str. 142 – přečti si, do sešitu – 142/3,
vyzkoušej si pokus se semínky – 142/2 – pozorování si zapisuj postupně do sešitu, můžeš i fotit a poslat mi, jak se ti zahradničení daří.
str. 143 – přečti si, do sešitu – 143/1, 2
Čti si do Čtenářského deníku.
Ať se ti v tvé domácí činnosti daří!