- M – uč. 15/4 – do seš. šk. – zápis a graf. znázornění slovní úlohy podle rámečku
15/1 – sl. úloha samostatně do seš. šk.
- ČJ – určování podstatných jmen (PL – tabulka na známky) – podst. jm. z uč. 104/4 – 3. + 4. řádek = 10 podst, jmen
– uč. str. 105 – opsat do seš. šk. modrý rámeček + 105/3 (koncovky příčestí minulého s podmětem děti, oči, uši)
D. Ú. – str. 105/4 – prvních deset vět do seš. domácího
- PŘ – str. 67 – prohlédnout a pročíst (obrázek s popisky), do seš. nadpis EKOSYSTÉM POTOK A ŘEKA + stručný zápis (str. 68) ROSTLINY: podobné jako u rybníka, např: vrba jíva, pomněnka bahenní
ŽIVOČICHOVÉ: – RYBY: např. (vypsat z učebnice)
– PTÁCI: např. …..
– SAVCI: např. ……
- DŮLEŽITÁ INFORMACE!!! – V PÁTEK 4. 6. SE BUDEME FOTOGRAFOVAT 🙂 !!!