Dnes zopakujeme, co už máme vědět z první lekce a ještě přidáme něco z druhé :-).
Najdi si v pracovním sešitě vzadu stranu 87. Na každou lekci je tam procvičovací list. Přečti si text v prvním cvičení a zkus dopsat odpovědi na 5 otázek. Pokud si nevíš rady, nevadí. Za chvíli se dozvíš, co tam má správně být.
Druhý úkol – pokud máš doma někoho, kdo s tebou bude anglicky hláskovat, pak ho popros a udělejte tento úkol. Pokud nikoho nemůžeš využít, pak toto cvičení přeskoč.
Třetí úkol – zvládneš ho i bez poslechu – je to vlastně příběh o štěnátkách, který jsme poslouchali a četli asi milionkrát. Doplň, jestli jsou věty pravdivé nebo nepravdivé.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…..a teď je ten správný čas na video (určitě si pamatuješ videa s p.uč. Kvičerovou 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=51Y-OgDAtUo
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Poslední (čtvrtý) úkol – mluvili jsme o něm ve škole v úterý a já vím, že někteří už na něm začali pracovat – rodokmen. Znovu připomenu, co tam má být. Můžeš si vymyslet jakoukoliv rodinu (ne zvířata), klidně třeba najít obrázky herců, zpěváků, pohádkových postav, atd. Z nich sestav PERFEKTNÍ rodokmen a nezapomeň na sebe! Ke každé postavě dopiš anglicky, kdo to je. Slovíčka máš v učebnici nebo ve svém slovníčku. Tento připravený rodokmen si připrav na příští hodinu angličtiny, budeme s ním pracovat 🙂