Přeskočit na obsah

M – od 19. 10. do 23. 10.

  

Vážení rodiče,

při počítání a porovnávání se nám hezky budou hodit nasbírané podzimní plody (děti si jistě budou pamatovat, jak jsme kaštany využívali při výuce). 🙂

  •  str.36, můžete s dětmi využít početní práce s přírodninami, jednotlivé úkoly mohou žáci i modelovat

– mnohá cvičení jsou vhodná k samostatné práci

– ke každé stránce přikládám viz dole výukové video na www.matyskova-ucebnice.cz

  • str. 37, cv. 4 – děti mohou jednotlivé příklady opsat na stírací tabulku nebo papír a výsledek vyjádřit počtem koleček

 

UC str. 4 (z druhé strany PS) učíme se psát číslici 4  ( přepneme na spodní odkaz – video ukázkové animace str. 38)

  •  str. 38, cv. 1 – psaní číslice 4 (už známe z animace v odkazu videa)

Děti si můžou vytvořit kartičky s čísly 1, 2, 3, 4 nebo tečkami a matematickými symboly větší, menší, rovná se (hra se dá využít ve dvojicích i samostatně, kdy dítě najde dvě čísla (kartičky s čísly nebo tečkami) a vloží kartu s příslušným symbolem.

  • str. 39, cv. 1 – děti si samy můžou vymodelovat jednotlivé konkrétní věci (zeleninu) s daným počtem kusů
  • str. 39, cv. 2 – při znázorňování odčítání dbáme na to, aby žáci začínali s kreslením nejdříve počátečního počtu prvků, pak teprve škrtáme prvky, které odebíráme
  • str. 39, cv. 3 – pracujeme obdobně jako viz str. 37, cv. 4

 

http://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-strana-36/

 

https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-strana-37/

 

https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-strana-38/ – (video ukázkové animace, jak se píše číslice 4)

 

https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-strana-39/

 

Přeji dětem a Vám krásný a pohodový víkend. 🙂 L. R.

Nahoru