Vážení rodiče,
při počítání a porovnávání se nám hezky budou hodit nasbírané podzimní plody (děti si jistě budou pamatovat, jak jsme kaštany využívali při výuce). 🙂
- str.36, můžete s dětmi využít početní práce s přírodninami, jednotlivé úkoly mohou žáci i modelovat
– mnohá cvičení jsou vhodná k samostatné práci
– ke každé stránce přikládám viz dole výukové video na www.matyskova-ucebnice.cz
- str. 37, cv. 4 – děti mohou jednotlivé příklady opsat na stírací tabulku nebo papír a výsledek vyjádřit počtem koleček
UC str. 4 (z druhé strany PS) učíme se psát číslici 4 ( přepneme na spodní odkaz – video ukázkové animace str. 38)
- str. 38, cv. 1 – psaní číslice 4 (už známe z animace v odkazu videa)
Děti si můžou vytvořit kartičky s čísly 1, 2, 3, 4 nebo tečkami a matematickými symboly větší, menší, rovná se (hra se dá využít ve dvojicích i samostatně, kdy dítě najde dvě čísla (kartičky s čísly nebo tečkami) a vloží kartu s příslušným symbolem.
- str. 39, cv. 1 – děti si samy můžou vymodelovat jednotlivé konkrétní věci (zeleninu) s daným počtem kusů
- str. 39, cv. 2 – při znázorňování odčítání dbáme na to, aby žáci začínali s kreslením nejdříve počátečního počtu prvků, pak teprve škrtáme prvky, které odebíráme
- str. 39, cv. 3 – pracujeme obdobně jako viz str. 37, cv. 4
http://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-strana-36/
https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-strana-37/
https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-strana-38/ – (video ukázkové animace, jak se píše číslice 4)
https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-strana-39/
Přeji dětem a Vám krásný a pohodový víkend. 🙂 L. R.